عزیزم بچه وقتی سه سال یه ماه سه سال و دوماه سه سال و سه ماه و..است میگن توی چهارسالگی هست یعنی هم حرف گهواره درسته دخترت سه سال و نه ماهشه و هم توی چهار سالگیه وقتی بشه سه سال و دوازده ماه یعنی چهارسالش تمام شده و وارد ۵ سالگی میشه که میشه همون چهار سال و یک ماه و...حالا بچه وقتی چهارسالش تموم بشه مثل دختر شما و پسر من میتونه از مهرپیش یک بره که اختیاریه اما مهر سال بعد باید پیش ۲ بره که اجباریه
دوماه دیگ دخترت ۴ سالش تمام میشه
تیر میشه ۴سالش گلم
پاییز ۱۴۰۶ میره پیش با دختر منه
دختر منم دو تیر چهارصدو یک هست.امشب سه سال و ده ماهش میشه.خب من میگم تو سه ساله.دو تیر انشاالله چهارسالش میشه
هر دوش درسته دیگه و منافاتی باهم ندارن
بچه ک ب ۱۲ ماه میرسه یعنی ۱سال کامل شده،دیگه ۲سالش شرو میشه تا سال بعد همون روز تولدش ۲سالش کامل میشه میره ۳...الانم ۳ سالو ۹ ماهشه یعنی ۳ سال کامله و ۹ماه از ۴ سالش گذشته ک تا ۳ماه دیگه ۴سالشم تمام و کامل میشه..وارد ۵سالگی ک از ۱ماه شرو میشه.... خیلی پیچیده نشد،،؟؟؟😊😊😁😉
این مسئله حساب کردن سن خیلی هم پیچیده نیست نمیدونم چرا بعضی مامانا باش مشکل دارن
گهواره درست زده .۳سال و ۹ماهشه الان،یعنی تو چهارساله داره چهارسالو پر میکنه
عزیز چهار سالش پر نشده که
وقتی ۴ تموم بشه میشه کامل ۴ ساله
بدنیا میاد ۱ رو پر میکنه
سال بعد ۲ رو پر میکنه میشه سال دوم
بعد ۳ سالو پر میکنه میشه سال سوم
بعد ۴ سالو میشه سال چهارم
همین که میگین ۴سال پر میشه یا تو ۵ساله اشتباهه
خب ۳سال و ۹ ماه داره ۲ تیر هم میشه ۴سال
دیگه پرمیکنه یا میره و فلان این حرفا مال قدیمیاس
درسته دیگه
پسرمنم۷/۲/۴۰۱ هست
چند روز دیگه تولدشه الان۳سال۱۱ماه داره
انشالله تولدش ۴سال پرمیکنه
میشه۴سال۱ماه🥰
تو چهاره چهارو داره پر میکنه . مثل دختر من امسال باید بره پیش یک که اجبار نیست سال دیگه پیش دو اجباره سال بعدش که مهر ۴۰۷ هست میره کلاس اول
دخترم منم خرداد ۴۰۱ دنیا اومده ماه دیگه تولد ۴ سالگیشه
گهواره درست حساب میکنه
عزیزمحتما شما برید دکتر خاص اینجا نهایت300میگیرن .مرغ هم شده 3200
مهر امسال که میاد پیش یک ،مهر سال بعد پیش دو ،مهر سال بعدش اول دبستان.درسته الان سه سال و ۹ ماه داره .
خب تیر ماه چهار سالش پر میشه دیگه میره که پنجو پر کنه
درسته دیگه
برج چهار میشه چهارسالش
امسال پیش یک یا مهد
مهرسال۱۴۰۶پیش دو
مهرسال۱۴۰۷کلاس اول
خوب اگه فروردین دنیا میومد بله میشد چهارسالش
ولی الان که تیر دنیا اومده تقریبا ۲ ماهو یک روز دیگه میشه چهارسالش
االان شما فردا پس فردا که گهواره رو ببینی سنشو میزنه سه سالو ده ماه
طاها ۴/۳/۱۴۰۱
میره ۴سال
برشما برج ۴میره توچها سال
سلام خوبی دخترت خوبه
یهومیری میایی دختر
تیر ماه میشه چهار سال کامل مهر میره پیش یک
درست زده گهواره شما اشتبا میگی
درسته دیگه حساب گهواره. دخترتون هنوز ۴سال نشده . فک کنم ۶سالگی باید برن مدرسه اول دبستان چون نیمه اولن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.