باید سخت باشه ولی ارزش داره
دختر چرا حواست نبوده کان دوم مصرف نکرذی مگه؟
عزیزم تصمیم گرفتی نگهش داری؟
خدابزرگه
انشاءالله خدا توانشو بهتون بده 🩷🌸
مامان ارکان درخواست بده همو داشته باشیم درخواستم پر شده عزیزم
ناگفته نماند اگر شل بگیری و وسواسی نباشی خیلی میتونه همه چی آرومتر پیش بره برات....
ن اعصاب دارم ن روان دارم نه هیچی و هیچی.. از صد درصد فقط پنج درصدش خوبه که گاهی میبینی کنار هم خوبن. بازی میکنن .. همین همین همین...ثانیه ای ب حال خودشون رهاشون کنم بزرگه کوچیکه رو ممکنه حتی دور از جون بلا سرش بیاره بخدا. دسشویی رفتن بدون ترس شده خاطره.... اگر کمکی داری یا همسرت کمکت میکنه بازم میشه گفت قابل تحمل تره. (من همسرم سرکاره همیشه)
عزیزم بسلامتی ایشالله بارداری؟
رفتی سونو؟؟چند وقتت بود
خداتوانشو میده ماشالله دخترت هم بزرگه کمکت میکنه
خیلی خیلی سخته الکی نمیخوام روحیه بدم😔
من اولی ۱ سال ۱۱ ماهش بود دومی دنیا اومد
خیلی راضی ام
بی نهایت
سومی رو هم با فاصله کم قطعا میارم
من خیلی دیدم راضی بودن یه مدت سختی داره ولی بعدش میگن خوبه..
کلا الان همه چیز بستگی به ذهن خود ادم داره اگر همه چیز رو ساده بگیری و بیخیالی طی کنی سختیش خیلی کمه
قطعا سخته😞
عزیزم کانال بازی هوش وکتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450
برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌
هنوز سقط نکردی؟ اگر تا حالا نکردی نگهش دار حتما خدا میدونه که توان بزرگ کردنش داری
اره سخته ولی خداتوانشومیده من دخترم یکسال واسه ماه بود که شیرمیخوردباردارشدم هنوزدوسااه نشده بود زایمان کردم باهم مای بی بی میکردم باید به کمکی باشه
بارداری
🤔یعنی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.