مامانا کسی اینجا بچه شیر ب شیره آورده؟ سخته ؟؟

۶ پاسخ

بنظرم تنها ظلمی که هرکسی میتونه به خودش بکنه🤕خواهرم تو یه سال پیر شد

من شیر ب شیر نبوده و فاصله ۴سال بینشونه اما همیشه حس میکنم برای بچه اولم دارم کم میذارم البته برای همه اینجوری نیست شاید بعضیا راحت تر کنار بیان

فاجعس با وجود اینکه شیر ب شیر نبود

من باردارم الان دخترم ۶ماهشه یکم سخته
ولی بدنیا بیاد نمیدونم چقدر سخت باشه توکل ب خدا

بارداری؟😒

پشیمون نیسید؟

سوال های مرتبط

مامان عباس عشق مادر مامان عباس عشق مادر ۹ ماهگی