بنظرم تنها ظلمی که هرکسی میتونه به خودش بکنه🤕خواهرم تو یه سال پیر شد
من شیر ب شیر نبوده و فاصله ۴سال بینشونه اما همیشه حس میکنم برای بچه اولم دارم کم میذارم البته برای همه اینجوری نیست شاید بعضیا راحت تر کنار بیان
فاجعس با وجود اینکه شیر ب شیر نبود
من باردارم الان دخترم ۶ماهشه یکم سخته
ولی بدنیا بیاد نمیدونم چقدر سخت باشه توکل ب خدا
بارداری؟😒
پشیمون نیسید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.