۱۰ پاسخ

پستونک بده

كوليك داره بخاطرهمون دوس داره مك بزنه اك بالا مياره احتمالا رفلاكس داره بايد شيرخشك مخصوص بچها رفلاكس بدي ببرش يك نوبت دكتربنظرم

یا اینکه شیرت سیرش نمیکنه یا اینکه بچه رفلاکس داره چون رفلاکسیا ولع مکیدن دارن بچه منم اینجوری بود بالا میورد خیلی دوسداشت شیشه بهش بدم .دیگه بردم دکتر رفلاکس پنهان داشت .حالا پستونک بهش بده ساعت شیر خوردنشو تنظیم کن هر یه ساعت بهش بده دیگه بیشتر یا تیکه تیکه بهش نده اینجوری اگه رفلاکس داشته باشه بدتر میشه شیرشو کامل یه دفه بهش بده آروغشم حتما بگیر

آروغ بگیر حتما . حبوبات و شیر نخور . عرق نعنا مدام بخور . زیره بخور . میوه خیلی نمیخورو ..

ازهم رفلاکس و کولیک هست پسرمنم همین جوری بود دائم می‌خورد هی بالا می‌آورد بردم دکتر دارو داد بهترشده الان

چون کولیک داره ولع مکیدن دارن ، دختر منم همینه ، هم رفلاکس داره هم کولیک میخوره میخوره بالا میاره باز دوباره میخواد ، بالا هم نیاره بازم میخواد، بعضی وقتا فقط دوس داره گوشه لبش باشه ولی باشه

وقتي يكم شير داري اروغشو بگير بعد ٥ دقيقه درباره شير بده بهتر ميشه

دکتر ب من گفت باید پستونک بدی تا آروم بشه بچه ها ذاتا میل به مکیدن دارن

بنظرم نیاز ب مک‌ داره وقتایی که سیره منم پستونک میدم آروم میشه

آروغ بچه رو میگیری ؟

سوال های مرتبط