خانوما آب دور جنین ۱۹بود بالاس؟باید چیا نخورم بیاد پایین

۴ پاسخ

نه خوبه از ۱۹بالاتر نباید بره

نه بالا نیست برا من ۲۵ بود آخرین بار

برا منم ۱۹ بود هرچی میخوام بخورم با استرس میخورم🤦🏻‍♀️
دکترم به من گفت چیزای شیرین و خوش نمک نخور
حلیم و فرنی ام نخور

نرماله ولی قندیجات و اب زیاد بخوری میره بالا غیرنرمال میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری