نه خوبه از ۱۹بالاتر نباید بره
نه بالا نیست برا من ۲۵ بود آخرین بار
برا منم ۱۹ بود هرچی میخوام بخورم با استرس میخورم🤦🏻♀️
دکترم به من گفت چیزای شیرین و خوش نمک نخور
حلیم و فرنی ام نخور
نرماله ولی قندیجات و اب زیاد بخوری میره بالا غیرنرمال میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.