مامانا من قندم لب مرزه...باید چیا بخورم چیا نخورم؟که بیاد پایین

۳ پاسخ

منم لب مرزم قند ناشتام ۹۵ دکتر روزی دوتا متفورمین داده خودمم رعایت میکنم حالا چند روز دیگه برم ازمایش ببینم چی میشه نتیجه

نون برنج سیب زمینی رو تا حد امکان کم کن شیرینی و قند مصنوعی حذف کن مثل بستنی قند شیرینی شکلات میوه های خ شیرین مثل موز و هندونه و ملون رو کمتر کن. بیشتر کدودسبز خیار هویج کرفس نون جو مصرف کن اب بیشتر بخور

منم مث شمام،قندناشتام۹۴هس،بایدقندوشیرینی روحذف کنی،برنج سفیدونون سفیدمث لواش روحذف کنی،برنج روباچیزی قاطی کنی بخوری مث عدس پلو،ماش پلو،لوبیاپلوو...من که تاحدودی رعایت میکنم ولی قندم همینه نه میره بالانه میادپایین

سوال های مرتبط