۳ پاسخ

از دکتر پرسیدم گفت همه شیر خشک ها وزن دهیشون یکی هست

عزیزم بچه رشدش خوب باشه هر شیر خشکی بدی وزن میگیره فقط بخاطر نفخ و یبوست و رفلاکس شیر هارو تغییر میدن

من دارم میدم یک ماهه خوبه بنظرم از دکتر پرسیدم گفت همه شیرخشکا وزندهیشون مثل همه

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی