۱۸ پاسخ

رنگ و لایت

رنگ و ناخن همیشه مشتری داره

مژه چطور دوستان

رنگ و لایت

رنگ و لایت عزیزم

رنگ و لایت خوبه اما بوش برای ریه هم ضرر داره ،بنظر من میکاپ شینیون

رنگ لایت درآمدش خیلی خوبه ولی سختهههه خیلی باید مهارت داشته باشی
ی کار پر استرسی هست

ناخن و رنگ بشرط تمیزی کار درامدش بالاتره

من به میکاپ خیلی علاقه دارم😩احتمالا برج ۴ میرم برا اموزش

قطعا رنگ و لایت، میکاپ اصلا نرو، مواد گرون و بسیار متنوع میخواد ، تاریخ انقضا کوتاه، همش ضرره

اگر جای حرفه ای و خیلی باکلاس ک مشتری خورش زیاده قراره کار کنی رنگ و لایت
اگر نه ناخن عالیه هم همیشه و هرماه همون مشتری های ثابتت میان پیشت هم مشنری های جدید میان و تمام سال مشتری داری و وابسته ب مناسبت ها نیست
من خودم ناخنکارم
و توصیه ی من ب تو با ۱۰سال سابقه توی ارایشگاه اینه ک کاشت پودر یاد نگیری کاشت ژل یاد بگیر هم عوارض نداره برای ریه هات هم راحت تره و زودتر حرفه ای میشی

میکاپ فقط خرج اولیش بالاس عوضش درآمد و مشتریش خوبه
رنگ و لایت درآمدش بالاس ولی دردسرش خیلی خیلی زیاده و تجربه میخواد
ناخن خیلی اشباع شده کم کم داره از مد می افته
تتو هم درآمدش بالاس ولی مشتریش کم
شنیونم خیلی خوبه راحته،کم خرج درامدشم خوبه
اوتم باید خلاقیت داشته باشی

ناخن
بعدش هم رنگ

رنگ و‌لایت و میکاپ

رنگ ولایت و ناخن به نظرمن

میکاپ پر درآمده ولی من ک خودم یاد گرفتم خیلی پر هزینش وسیله هاش تا کامل همه چییی بگیری پدرت درمیاد

رنگ و لایت قطعا بعدش تتو

رنگ و لایت

سوال های مرتبط

مامان خرگوش من💖😍 مامان خرگوش من💖😍 ۱۲ ماهگی
مامان سوفیا مامان سوفیا ۱۶ ماهگی
مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی