چ شیرخشکی خوبه برای وزن گیری

۵ پاسخ

ببین عزیزم همه شیرخشکا انرژیشون یکیه
باید ببینی کدومش ب بچت میوفته

الان نان و ببلاک فوق العادس برا وزن دهی چون چربی بالایی داره

من نان میدم ب دخترم
ولی وزنش خیلی نرماله

نان.

نان فقط

من نان میدم ۱۰ روز نمیکشه ۵۰۰ گرم اضافه میشه

ببلاک و نان

سوال های مرتبط