۴ پاسخ

گیگوز منم ۵ماه نان دادم خوب نبودتازه گیگوزشروع کردم بهتره

منم گیگوز میدم خوبه

من اپتامیل میدم راضی بودم البته شیر خودمم میخوره ماهی ۸۰۰ گرم تا ۱ کیلو اضافه کرده

من اپتامیل ساده میدم خوب بوده وزنگیریش

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ ماهگی