فرزندپروری،#واکسن #پوشک
#شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

من اره
چون با این قیمت سکه هم صد سال طول میکشه تا بخوای ازش مهریه بگیری

این که اصلا عرضه بچه نگه داشتن نداره


خودش بچمو میده بهم

پولم نععععع به هیچ عنوان نمیگذرم ...

بله من اینکارو حاضر بکنم منتظرم دوباره برم سرکار و مستقل بشم همین کارو میکنم الان به حمایت مالی شوهرم نیاز دارم

صدرصد

نه

ببخشم‌که بکنه تو حلقوم ننه و داداش و جد و آباد و رفیقاش؟؟؟؟؟؟؟؟

من اگر ببخشم شوهرم عرضه نگه داشتن دخترمو نداره پس قطعا حضامت دخترمو بدون بخشیدن مهریه بهم میده حق طلاق هم چون اگر نخوام باهاش زندگی کنم مطمئنم که خیلی اصرار نمیکنه . پس نمیبخشم

صددرصد

من شخصا چون نیازی به مهریه ندارم بله، ولی هرکس با توجه به شرایطش باید تصمیم بگیره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی