۹ پاسخ

بعد میان بیرون تا دست بهشون میزنی گریه میکنن
اون تو چقدر مچالن😂

از این عکس ها اگه داری بازم بزار

من هنوز دارم 1 استفاده میکنم

بنظرم زیاد نخر من ۳ تا بسته هانیز خریدم وقتی استفاده کردم نینی بهش حساسیت نشون داد همینطوری موندن روی دستم🥲

من تا ۲۰ روزگی ۱ بستم یه بسته ۴۴ تایی سه تاهم ۲۲ تایی بستم
دیگ از ۲۰ روز به بعد هم رد مینداخت روپاش هم اینکه نم میزد

اگه مارک مای بیبی میگیری اصلا سایز ۲ نگیر از ۱ مستقیم میری ۳

من فعلا دوتا از سایز ۱ گرفتم دوتا هم سایز ۲
چون شنیدم بستگی به وزن بچه داره و اگر ریز باشه سایز یک بیشتر استفاده میشه و اگر درشت باشه ممکنه زیاد از یک نشه استفاده کرد

من تا الان ۳ بسته ۴۰ تایی ۱ استفاده کردم دیگه از دیروز سایز دو رو باز کردم نمیدونم اون چند بسته بره

یا خدا🤕یعنی بچم تو شکمم انقد مچاله شده تو هم🥲گناه داره🥺

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی