۷ پاسخ

اگ شیرداری شیرخشک نده

منم همینطوری میدم
کاش وزن بگیرن

نده😭من شیر خودم خوب بود بچم ماهی یه کیلو هم اضافه میکرد دوروز سرماخوردگی شدید گرفتم بهش شیر خشک دادن سینمو ول کرد الان نمیگیرهههه هرکاری میکنم سینه هام داره خشک میشه ایقد ناراحتم😭

خب شیر خشک میدی ک چی شه؟

جاری من کلا شیر مادر داد بچه تپل بود فقط یه شیر بده یا شیر مادر یا شیر خشک ضرر هم نمیکنه شیر خشک باعث میشه بچه بعدا سینه رو ول کنه و چون کمتر مک میزنه شیرت کم میشه

من شیرم نمیاد شما هم اولش کم بود؟

شیرت خوبه اگه شیرخشک نده چون کم‌کم سینه اتو نمیگیره

سوال های مرتبط