عزیزم اگه شیرت خوبه شیرخشک نده بزرگتر بشه مزه حالیش بده دیگه سینتو نمیگیره این بلا سرم اومده که میگم ۳یا چهارماهش بشه دیگه سینتو پس میزنه
نه مشکلی نیس عزیزم
اشکال نداره
آروغشو بگیر اره مشکلی نداره
ولی درکل من چندتا دکتر رفتم
گفتن کامل شیر سینه خودتون وبدین تموم که شد
آروغ بگیرین هم پشت سرش شیرخشک بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.