خانما يچيزايي تو شكمم حس ميكنم يني بچس😐؟

۱۰ پاسخ

نه موشک ان😂🤦🏻‍♀️

مث ترکیدن دونه ذرت هس یا سر خوردن اره نینیه😍

موزه ☹️☹️☹️

ن همسایه س 😂😂😂😂
اگه مث حبابه بچه ست

اولین تکون هاش مثله ضربه های کوچولو توی کشاله ی رون حس میشه

نه لولو خورخورس😂🤣

🤐🙄😪

شبیه باد یا ماهی انگار میچرخه🥺😅

چه چیزایی مثلا
میتونه باشه هفته ی خوبی هستی برای فهمیدن تکون نی نی

بلهههههه😌

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری