۱ پاسخ

عزیزم من حس میکنم شما خیلی حساسی اینجوری خیلی اذیت میشی خب
اولیش ک واقعا حرف بدی نزده من خودمم شوهرم میرفت باشگاه چون خیلی امپول و قرص مصرف میکرد و اونا خطر داره امکانش هس بچه دار نشی همیشه ناراحت بودم از این قضیه
حرفاشو ب منظور نمیگه شما خیلی حساسی
حالا این حرفو اگ مادر خودت بگه ناراحت نمیشی مطمئنا

سوال های مرتبط