۷ پاسخ

خخخخخ دیاکو الان دو هفته ای هست مسلط وایمیسه🤣🤣🤣

پسر منم از همه جا میگیره وامیسته بعضی وقتام میافته چقدر گریه میکنه
یعنی همش با شوهرم دنبالشیم

خوبه پسر شما رپ باسن میوفته دختر من با سر میوفته خیلی نگرانم

وای من همش می‌گم کاش دیر تر راه بیفته چها دست و پا بره دهن آدم سرویس میشه🤦🏻‍♀️😭

پسر من یکم بهتر شده ولی خیلی میوفته بازم

کون خودشه اختیارداره خواهر😂

اوخی ننههه بعد پسر من هنو نمیشینه😂

سوال های مرتبط

مامان مانیار🫀 مامان مانیار🫀 ۱۵ ماهگی