۳ پاسخ

عادیه عزیزم‌همه بچه ها اینجورین.به دلت بد راه نده😍

اتفاقا منم جدیدا دارم به بچم یاد میدم میگم کسی گفت بیا بوست کنم بگو نه دوست ندارم هی داریم میگیم تقریبا داره ملکه ذهنش میشه آخه میبینی کسی سرماخوردگی داره یا افتی چیزی شاید داشته باشه نمیگم حتما اینطوره ولی بالاخره احتیاط خوبه
شما هم هی بگو خواستن بوست کنن بگو دوس ندارم و برو اونور

به خودشون یاد بده به کسی اجازه ندن

سوال های مرتبط