الان ک خورد و خوراکشون دست ماست ترجیحم اینه هیچ نوع ماده ی مضری ندم بهش
نه
قندش زیاده
ماده نگه دارنده داره
من فقط چوب شور
گاهی بیسکوییت مادر
اره میدم
سلطان دنت از ده ماهگی
نه دختر من چیزای بیرونی نمیخوره کله ش رو برمیگردونه چشاشو میبنده
بله من چن بار ب بچم دادم
دوس نداره اصلا
ن عزیزم
من دو سه بار دادم
اره دادم
دخترم میخوره گاهی ی کم به داداش میده
نه ندادم
اره عزیزم خیلیم دوس داره
یکبار دادم
اره دوس داره نارنجی اش چه طعمیه؟
نه😢 خب تا میشه مواد غذایی تازه وسالم رو ترجیح میدم
خونگی خودت درست کن بیرونیا موادنگهدارنده اش خیلی زیاده وسنگینه هضمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.