۱۳ پاسخ

نه دیگه بزرگ شدن..منم واسه شیرخشک اب جوشیده میدم..ولی واسه خوردن اب لوله

اب جوشیده میدم

آب جوشیده میدم
آب لوله نه

ما خودمونم اب جوشیده میخوریم چه برسه بچه😁

ما الانم بیشتر جوشیده میخوریم
عادت کردیم🫣🫣

برا شیر خشک جوشیده برا خوردنم اگه وقت کنم آب جوشیده اگرم سرم شلوغ باشه مجبورکی آب لوله میدم

فقط شیر خشک جوشیده،بقیشو اب تصفیه میدم

بعضی مواقع بله اب جوشیده براش داخل قمقمش میریزم میزارم یخچال خنک بشه بعضی م‌اقع هم اب لوله کشی
برای مسافرت هم اب معدنی میدم بهش چون ی موقع اب سنگین باشه بهش نسازه دو سه روز مسافرتو خراب کنه ریسک نمیکنم

اب لوله میدم، برای شیرخشک فقط جوشیده میدم

من آب معدنی میدم

ن بابا

من بیشتر وقتا اره

برای شیرخشکش آره اما خوردن نه

سوال های مرتبط

مامان فندوق كوچولو مامان فندوق كوچولو ۲ سالگی
مامان kiyan مامان kiyan قصد بارداری
مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۲ سالگی