۱۵ پاسخ

تازه برگشتیم شهر آخه یکماه آواره بودیم بسه دیگه نمیشه بمونیم ...

دیشب رسیدیم تموم عکسامون افتادن شکستن🥲
فعلا سرو صدایی نیس

والا از اول جایی نداشتیم بریم خونه بودیم
جنگ ۱۲ روزه از ترس هر روز یه خونه جمع می‌شدیم اینبار عین خیالمونم نیس
اطرافمون هم همه جا ترکیده

ما از اولش خونه بودیم فقط چند روز اولش رفتیم جایی دیدیم هیچ جا مثل خونه ادم نمیشه مجبوریم صدا تحمل کنیم

منم همش خونه بودم امروزم همسرم شیفته بازم خونم

ما همچنان خارج از تهران
ولی به همسرم گفتم شنبه برگردیم دیگ
ا

من ک از اولشم خونه ی خودم بودم
جا هم داشتم نرفتم یعنی هیچ جا خونه ی خودم نمیشهههههههه
کلا بخاطر دخترم نرفتم ،شلوغی رو دوست ندارم بچه ها اذیتش میکنن

آواره به خاطر هیراد میترسم برگردم

خونه ایم از اول
امنم نیست شهر

ازهمون اول تاالان اواره😭

برگشتم خونه

آواره 😣😣خدا خودش کمک کنه فقط

برگشتیم خونمون

آواره 😔

کلا خونه بودیمم نزدیکمون هم میزنن

سوال های مرتبط

مامان Kiyan🍁🐣 مامان Kiyan🍁🐣 ۱ سالگی