برامن خیلیییی پایین بود ۱۱میلیشم اومده بود تو سرویکس دوهفته اول استراحت بودم فقط آروم شام درست میکردم بعد دوهفته دیگه گفتم برو بابا هرچی میخاد بشه هرروز با موتور بیرون بودم😅کارای خونمون همشو انجام دادم هرروز رابطمم مرتب داشتم تا آنومالی رفتم سونو گفت جفتت عالیه بالای بالاس😍😍😍
دکتر من گفت طبیعیه تا آنومالی میره بالا.
اصلا نگران نباش فقط رابطه هم نباید داشته باشی گلم.
پله هم نرو. توالتم فرنگی بهتره
برای من از ۶هفته پایین بود خنوزم پایینه تا انومالی برم ببینم در چ وضعیتی هستم
منم استراحتم در حد ی غذا درست کردن کار میکنم
رابطه ندارم
میگن هفته ک بره بالا جفتم خودشو میکشه بالا
برا منم پایین بود دکتر گفت تو این هفته طبیعی هست خودش میره بالا
فک کنم اگه نزدیکی نداشته باشی و کار خیلی سنگین انجام ندی خودش میره بالا برا من ک اینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.