مامانایی که سرکلاژ بودین سروقت زایمان کردید؟؟

۱۳ پاسخ

من ۱۷ هفتگی سرکلاژ شدم
یبارم سقط داشتم
اما الان ۳۲ هفته ام و شرایطم اوکی عزیزم
نگران نباش . اوایل سرکلاژم به مدت یه ماه و خورده ای هیچ کار اضافی نکردم . استراحت مطلق نبودم ولی استراحت نسبی داشتم
یکم رعایت کنی که طول سرویکست بیاد بالا دیگه تمومه
روز دوتا شیاف استفاده می‌کنم هنوزم

منم ۳۷ زایمان کردم ،الانم ببینیم تا کجا پیش میریم توکل به خدا.دوستامم ۳۷،۳۶و چند روز،دوتا دوقلو هم بودن ک ۳۵زایمان کردن.یکی ام ۳۵ ک اون اب کیسه کم میشد بی دلیل،همشم مسافرت بود.نگران نباشید،استراحت کنید فقط واسه سرویس بلند شید.هرچی فشار روی سرویکس کم باشه خطر خیلی کمتره.دکترم رفتنی تو ماشین دراز بکشید برید و تو ماشین منتظر بمونید تا نوبتتون شه

اره استراحت داشتم 39هفته زایمان کردم

آره عزیزم چرا باید مشکلی باشه؟ اتفاقا من دکترم گفت کسی ک سرکلاژه باید بیشتر خیالش راحت باشه زودرس نشه. برای همه ک پیش نمیاد اتفاق بد بی افته. متاسفانه گهواره بیشتر انرژی منفیه خیلی توجه نکن.منم سرکلاژم خداروشکر تا الان ک خوب بوده همه چی. بعدم استراحت کن تا میتونی که استرس هم نداشته باشی بگی کوتاهی کردی

خوشحال اومدم کامنتارو بخونم انرژی بگیرم بدتر استرس گرفتم 🤦

منکه تا اینجا اومدم دکترمم گفت تا ۳۷ میرسونی صد در صد استراحت نسبی هستم فقط تو خونه راه میرم یکم کارامو میکنم شمام میرسونی 🐣

اره من زایمان قبلیم ۳۸هفته و۵روز زایمان کردم الآنم هفته ۳۰هستم توکل برخدا

چرا همه اینطوری نوشتن😭😭😭

بچه زیر ۲۷هفته زنده نمیمونه اینو تو بیمارستان گفتن بهم چون من دوبار سابقه زایمان زود رس داشتم دوتاشون زیر ۲۷هفته بودن این دفعه هم سرکلاژ شدم ولی دیگه استراحت مطلق

انقباض داشتم رفتم دکتر بستری کرد تو بیمارستان کیسه ابم پاره شد

نگران نباش همه که اینجوری نمیشن .خدا بزرگه انشالله که سر وقت وبسلامتی زایمان میکنی عزیزم .

نه بچه ۱ ساعت زنده بود دیگه فوت شدت ۲۴هفتگی

نه من دفعه قبل سرکلاژم بودم زایمان زود رس داشتم تو ۶ماهگی

سوال های مرتبط