عزیزم من با انتی سلفری دادم و جنسیت مشخص شد توی تعطیلات عید خرید سیسمونی رو کردم خدا رو شکر
روز ۱۳ بدر افتادم روی خونریزی و بستری شدم و۱۷ هم سرکلاژ شدم و الانم مطلقم دیگه استرس سیسمونی ندارم فقط مونده چوب که آخر برج ۲ سفارش میدم که رنگ امیزی کنم و بچینم
درخواستم و قبول میکنی چند تا سوال داشتم
سلام ببخشید شما پیش کدوم دکتر سرکلاژ شدید؟
برو مبین کیدز یا هانا دم دستی هاشو بگیر
اگ تونسی بیا آقابزرگشهر ری ی روزه همه چیشو بهر
اولاش اینترنتی بعدش ک خوب شدم حضوری
من لباس وخرده ریز هارو از سایت های مختلف سفارش دادم، تخت کنارمادر، سرویس چوب، کالسکه و صندلی ماشین روحضوری گرفتم. به نظرم آنلاین بخر
عزیزم یسری چیزا رو از سایتا بگیر
یسری هم یک یا دوبار بری سیسمونی فروشی میتونی کامل بگیری
فقط حتما لیست داشته باش اونجا هم بشین
چمن نه سرکلاژم نه استراحت ولی مامان و بابام رفتن گرفتن به سلیقه خودشون😐😂
از سایت ملیکا کیدز
سانی بیبی یا باسلام و ترب خرید کن همچی دارن
من رفتم بازار توی مغازه ها میشستم انتخاب میکردم
یه روز برو کل خریداتو انجام بده
منم اسم پسرمو ایشالا میخام بزارم لیاممم😍😍😍
ی روز رفتم همه چی خریدم تقربیا 🥲
دیگ مجبوری این حرکتو بزنی 🤦🏻♀
میشه ی نفرازخانواده بره ازمدلا عکس بفرستن انتخاب کنی عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.