۹ پاسخ

بعد 24 هفته که نمی‌کنند خوبه ریسکش قبول کرده دکترت

چرا چیشد که اینجوری شد

من اصلا سر عملش اذیت نشدم
بیشتر اذیتم سر این استراحت مطلقست با استرس که اتفاقی برای بچم خدایی نکرده نیوفته دچار زایمان زودرس نشم🥲

نگران نباش عمل راحتیه منکه هیچی نفهمیدم😂🤤باور کن خودم بدو بدو رفتم دراز کشیدم رو تخت اتاق عمل با همه پرسنلای بخش رفیق شده بودم حتی تا لحظه بیهوشی داشتم با دستیار دکتر حرف میزدم میخندیدم

چرا سرکلاژت میکنند

چجوریه؟!
بی حس میکنن؟!
درد داره؟!

عزیزم طول سرویکس شما چند بود؟

سرویکست چند بود گلم

من هفته ۱۴ سرکلاژ شدم.شما هفتت خیلی بالاس ایشالله که به خیر بگذره واست عزیزم من هیچ دردی نداشتم

سوال های مرتبط