۷ پاسخ

مال من دکتر گفت ۷ و ۸ هست
قطره داد و گفت نیاز به بستری نیست
فقط زیاد شیر بده دستشویی زیاد بکنه میریزه بیرون
قطره رو‌مرتب بده
جاشو گرم نکن
نور زرد نباشع اطرافش

نه خود به خود پایین نمیاد باید دارو بده تا کامل صفر بشه دختر من از ۱۸ شد ۸ از ۸ اومد شد ۱۳ دوباره

تا ۱۰ روز مهم ،بعدش. دوره خطر میگذره مهم نیست دیگه

شیرش زیاد بده ،با خنکی مث عرق کاسنی بشورش ،لباس زیاد تنش نکن

خودت شیرخشت و ترنجبین بخور تند تند شیر بده بچتو سریع خوب میشه

اکثر. بچه ها تا دوهفته زردیشون میره بالا

شیر زیاد بهش بده
خیلی گرم نگهش ندار که اب بدنشو از دست بده
اینطوری سریع میاد پایین

سوال های مرتبط