دخترم ۲۰ ماهشه سایز ۳ میبندم
منم دخترم سایز ۳میپوشه
هنوزم جا داره😐
مقایسه نکن مگه انگشت دستت همه برابر ؟ نه پس مقایسه نکن
خواهر شوهرم بچش ۵ ماهش
هنوز سایز دو میبنده 🙁🙁🙁
اونی ک نه کیلوعه یا چاق به دنیا اومده یا ژنشو داشته عزیزم
این نامی ک استفاده میکنید قوارش بزرگتره از باقی مامیا هست
تنش سالم باشه چه اهمیتی داره
وزن بیشتر یا کمتر مهم نیس خودتو با این فکرا غصه نده بچه چهار ستون بدنش سالم باشه
خوبه عزیزم نگران نباش بچه منم همینه هم وزنش هم اینکه سایز 3 میزنم
چه پوشاک میبندی
من هم سه میبندم
نه بچه های من تازه ی هفته نیست سه استفاده میکنن تنها نیستی
گلم منم 3میبندم وزنشم خوبه
من پسرم 4ماهگی 8کیلو بود از سه ماهو نیم تقریبا سایز 4پوشک میبندم از 7کیلو به بعد میتونی 4ببندی
بستگی به وزن تولدشم داره دیگه
هر بچه اي سيستمش فرق داره با كسي مقايسه نكن وقتي رو نمودار باشه خوبه ديگه نگراني نداره
منم ۳اندازه اس
نه وزنش خوبه نگران نباش
وزنش چقدره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.