۴ پاسخ

اره منم دقیقا اینجوری بودم روزای اول شدید بود هرچی به روز پریودیم نزدیک میشدم دردا کمتر میشد ک اخرشم فهمیدم باردارم

منم این علائمی که گفتیو تاحدودی داشتم

بله من کاملااااا علائم پریودی داشتم
تمام علائمی ک نوشتی اما باردار بودم

دورهمی چیشد مگه؟

سوال های مرتبط