۵ پاسخ

دکترم گفت از28

از ۲۸ هفته بچه میمونه عزیزم اما استرس نگیر و بهش فکر نکن ایشاالله به موقع میاد 😍

از 28هفته بچه بدنیا بیاد میمونه داخل دستگاه واصلا به این چیزهای منفی فکر نکن

از ۳۰ هفته

نه انشالله چیزی نیس به خودت استرس وارد نکن

سوال های مرتبط

مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی