۷ پاسخ

منم چیزی نخریدم هنوز برای دخترم این هفته اینترنتی سفارش دادم تا اردیبهشت میاد یه مقداریش چون میترسم برم بیرون مردم عین‌گاو راه میرن میخورن به شکمم

چرا احتمال زایمان زودرس داری قشنگم؟

من بچه اولمه هنوز نخریدم😂😂نگران نباش وقت زیاده

منم هنوز هیچی نگرفتم احتمالا پنجشنبه اینده یا دوتا پنجشنبه دیگه برم بگیرم میگم سونو وزنو برم بعد برم بگیرم

منم مشکوک ب زایمان زودرس بودم تازه دیروز که سه روز دیگه مونده هشت ماهم تمام بشه مطمعا بودم در موقعیت امن تری هستم رفتم خرید فقط یکجا سیسمونی رفتم همونجا نشستم خرید کردم.. بقیشم بعدش میرم
توام ۳۴هفته برو که هفته امن هست الان فقط ب فکر استذاحت باش سیسمونی گم نمیشه ۳۴هفته و ۲روز هشت ماه تمام میشه اون روز برو از رو حوصله خرید کن سلامتی نینیت مهم تره

منم هیچی نخریدم هنوز

منم چیزی نگرفتم عزیزم مثل خودتم انشاالله سریع و سیر حلش میکنیم اول واجبیاشو بگیر برا احتیاط منم اینکارو میکنم

سوال های مرتبط