۶ پاسخ

برو پیش مهنوش فرشچیان

من به خاطر بیمارستان دکترمو عوض کردم رفتم پیش فاطمه افتخارزاده متاسفانه ایشونم واسه طبیعی زیرمیزی میگرن الان دنبال یه دکترم که زیرمیزی نگیره

دکتر علوی هم عالیه

برای طبیعی زیرمیزی میخواست ؟
من از دکترم راضی بودم برو پیشش شاید قبولت کنه
دکتر مرضیه حسینی

دکتر میرزا زاده زیر میزی نمیگیره هر هفته هم بری پیشش نامه میده
دوسه تا بیمارستان میشینه

تازه ۳۷ هفته ام پر شده

سوال های مرتبط