۳ پاسخ

نحوه گرفتنم مهمه

اره اوایل گریه میکرد
ولی الان نه
ابم داغ و سرد نباشه ولرم روبه گرم خوبه چون اذیت میشن

دختر من اولش میگیرمش زیر اب گریه میکنه اما بعدش دوستداره
میگه همیجور زیر اب پامو نگهدار

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی