خانوما کیا هماتوم داشتن؟چند تا سوال داشتم

۵ پاسخ

منم‌دارم از هفته ۵.. لکه بینی میشم بعد خوب میشه دوباره لک بینی میشم.. مال من اخرین بار ۱۳در ۲۱ حجم ۲سیسی بود بیرون ساک

من از هفته ۶ تا ۱۰ داشتم استراحت و شیاف استفاده کردم جذب شد

من دارم

من داشتم عزیزم بپرس

من داشتم یا جذب میشه یا اگر خونریزی داشتی نترس

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان احسان و حلما💓 مامان احسان و حلما💓 ۳ ماهگی