۲ پاسخ

ن عزیزم

معمولا ۳۸ ب بالا تب حساب میشه
اگر از زیر بغل میگیری ۳۷ونیم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس 🦚 مامان امیرعباس 🦚 ۱ سالگی