۸ پاسخ

کلا یک بگیر از سه تا پنج کیلو استفاده میشه

وهمچنان داریم صفراستفاده میکنیم

صفر برای نارس هست که کمتر از 2500 باشه

ما امروز ۶ مین بسته ۰ و تموم کردیم😂

اره شايد اضاف هم بياد

اصلا صفر نخری هم میشه
همون یک بدو تولد هم جواب میده

نه یک بسه ۲۵ تایی بسه باز ببین سایز خودش چجوری سایز بزرگ بود باید براش ۱استفاده کنی

آره یه بسته صفر بخر ،شاید بچه ت درشت بود مجبور بشی یک ببندی براش ،من کلا همه رو یک خریدم

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی