۱۲ پاسخ

سعی کنین از فروشگاه های شخصی بخرین که قید کنین اگه استفاده تون نشد عوضش کنین.. معمولا هایپرها و فروشگاه های دولتی تعویض ندارن بعد از یه مدت. من از یه فروشگاه شخصی از هر عدد چند تا برداشتم قید کردم اگه استفادم نشه با یه شماره دیگه تعویض کنم.

حداقل سه بسته ۴۰ تایی لازمت میشه اگه بخوای از اول ببندی
من اولش سه بسته صفر ۲۲ تایی هم بستم
البته بچه من ریز بود

والا من تو یه هفته یه بسته 22 تایی تموم کردم رفتم مجدد دوتا بسته 40 تایی سایز 1 گرفتم حدودا روزی 5 تا رو استفاده میشه اگه نخوای کهنه بزاری

من ۸ روزه یه بسته ۴۰ تایی مصرف کردم

من۴تاگرفتم

صفر هم بگیر
پسر من ۳۳۰۰بود دو بسته صفر استفاده کردم

من سایز یک ۴ بسته ۴۰ تایی و یک بسته ۲۰ تایی استفاده کردم و سایز ۲ تا الان ۳تا ۱۶تایی و ۳تا ۱۸تایی

یک بیشتر بگیر

ی بسته بگیر برای بیمارستانش. بزار بدنیا بیاد اونا رو ببندی به نسبت اونا ببینی چ سایزی نیاز داری برو بخر .بعضی بچه ها سریع تپل میشن بعد زایمان سایز ۰یا ۱ دو هفته ای بشون کوجیک میشه

تا ۲، ۳ماه اول سایز ۱ استفاده میشه تا بچه از ۵کیلو بیشتر بشه بعدسایز۲

دوبسته چندتایی میخوایی بگیری

نه کمه

سوال های مرتبط