من یک رو تقریبا ۶-۷ بسته استفاده کردم
الان براش ۲ گرفتم
من یه بسته تعداد کم سایز صفر گرفتم یه بسته هم سایز ۱ ، بعد دوباره میگیرم فعلا کافیه
سایز ۲ هم مگه از الان باید بگیریم؟
اگه اون برندی ک گرفتیم ب پوستش نسازه چی
من ۴ بسته ۴۴ تایی ۲ کوچیک گرفتم ۲ بسته ام سایز ۳ گرفتم
بیشترم بگیری استفاده ات میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.