۵ پاسخ

من یک رو تقریبا ۶-۷ بسته استفاده کردم
الان براش ۲ گرفتم

من یه بسته تعداد کم سایز صفر گرفتم یه بسته هم سایز ۱ ، بعد دوباره میگیرم فعلا کافیه

سایز ۲ هم مگه از الان باید بگیریم؟
اگه اون برندی ک گرفتیم ب پوستش نسازه چی

من ۴ بسته ۴۴ تایی ۲ کوچیک گرفتم ۲ بسته ام سایز ۳ گرفتم

بیشترم بگیری استفاده ات میشه

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد