واکسن کزاز رو نمیخوام بزنم مش‌کلی پیش میاد؟

۱۰ پاسخ

اگه از اخرین باری که زدی بیش از ۱۰ سال گذشته، حتماااا باید بزنی.

خب اگه واجب نبود نمیگفتن که بزنی عزیزم

من نه تو بارداری اولم نه این یکی دکتر نگفت بزنم

من دیروز زدم

حتما بزن
واکسن کزاز سنگینه مثل اینای نیست که بعد تولد بزنن به بچه
الان بزنی بچه هم تا۱۰سالگی در امانه و ایمن

بزنی بهتره دیگه بخاطر خودت و بچت

بزنی بهتره شنیدم از عفونت جلوگیری میکنه

منم نزدم یادم نمیاد تو دوران مدرسع فککنم زدم

باید بزنی برای سلامتی خودت و بچه هست

بله اگه نزنی احتمال داره هم خودت هم بچه کزاز بگیرین

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری