همه بچه ها ک به دنیا میان داخل سینه شون شیر داره میگن اصلا دست نزنید خودش از بین میره
اصلا نباید دست زد خطر داره ماساژ هم ندیدن
دکتر گفته بود بهم اگه از سینه دخترت شیر بیاد طبیعیه نترس ولی خب شیر نیومده بود دیگه گفته بود دست نزن بهش
باید روزی دوبار سینه هاشو فشاربدی خالی بشه بعضی بچه هارو ندیدین وقتی بزرگ میشن سینه هاشون بزرگ میشع
آره بچه پسر عمه ام اینطوری بود دکتر گفته بود طبیعیه
ولی بردن دکتر با دستش خالی کرده بودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.