سلام تاپیک قبلی مو ببین من گفتم عزیزم و اینکه سنوگرافی دادی ۱۱ پریودی ببینی تخمک ها فولیک هات چطوریه!؟؟
اگه رفتی بفرست ببینم شرایطتت چطوریه عزیزم
برای منم دعاکن
بادفترچه ارزون هس اما ازاد10برابرهس بایدهرامپول یک میلیون خورده ای بدی بابیمه خیلی کمتراز100هزارتومن هس امپول ازادسازی دکتربایدباسنگرافی رحیمی تشخیص بده که چقدرچه زمان استفاده بشه بدون دکتر بزنی پولت بایدبریزی دور
الکی نیست استفاده از آمپول های هورمونی که.
باید دارو مصرف بشه،بعد برای آزادسازی آمپول میدن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.