۲ پاسخ

سینه خیر بعدش چهاردست و پا،،،، هر وقت خودش خواست،،،،،، بعضیها هم دمر میوفتن بعدش بلند میشن راه میرن دیگه سینه خیز و چهاردست و پا نمیرن مثل پسر اول من،،، ده ماهگی راه رفت

بنظرم سینه خیز میرن بعضی بچه ها 😅

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی