خانما کسی از این شربت به بچش داده؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

قشنگم مولتی ویتامین ها در بیس هیچ فرقی ندارن با هم حالا یکی بالاتر یکی پایین تر یکی آهن داره یکی نداره یکی زینک داره یکی نداره مهم اینه فرزند شما کدوم بیشتر بهش می سازه کمتر حالت تهوع می گیره طعمش رو دوست داره و اینا وگرنه فرق چندانی ندارن

چند خریدیش؟

آره عالیه

اره من به پسرم دادم ۲بار پشت سر هم

آره من دادم خوبه

اره من پسرم کوچیکتر بود ۳یا۴ساله دکتر داد بهش دادم خوب بود

من دارم چنددماه گذشته از باز کردنش فقط دوسه بار دادم بهش میتونم باز بدم بهش یا بندازم دور

بله من آذر ماه به بچه هام دادم،خیلی عالی بود،تا وقتی اینو میخورن اشتهاشون عالیه،یه هفته بعد تموم شدنش دوباره بی اشتها میشن

بله من قبلا دادم خوب بود

بله من دادم

اره من قبلا میدادم خوب بود

نه عزیزم من ندادم

سوال های مرتبط