۳ پاسخ

من شربت دادم ولی قرصشو نه

اره عزیزم زمستون مریض شد چندباردکترداد

اینو دکتر به پسر من داده بود اوایل زمستون مریض شده بود عکسش تو گوشیم پیدا کردم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۶ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ سالگی
مامان م بانو💜نینیها مامان م بانو💜نینیها ۶ سالگی