باید برب ان اس تی بدی ولی خب ۹۹ درصد بستریت میکنن و امپول فشار میزنن...
عزیزم بهتره بری یه چکاب بشی خواهرم پنج روز زودتر بچش دنیا اومد چون قلبش بد میزد.دکتر هم خیلی دعواش کرد که چرا زودتر نیومده
بیمارستان اذیت تون میکنن اگر زود برین و مدام معاینه تون میکنن که میگن معاینه شون خیلی بده و به واژن فشار میاره و اذیت میشین خدایی نکرده .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.