باید حتما زیاد شیر بدین تا از طریق ادرار زیاد دفع بشه
شیر خشک زیاد بده هی جیش کنه
دما خونه خنک باشه
لباس خیلی تنش نکن
ببرش کلینیک شبانه روزی کودکان چکش کنن حتما
اما شنیدم یه رگی پشت گوش هست بزنن زردیش خوب میشه
منم 3روز دستگاه گرفتم براش زردیش 17 بود خوب شد اما بعد 3روز باز برگشت ولی زیاد نیست بردمش دکتر قرص داد روزی نصفی با اب حل کنم بدم واینکه گفت شیر خشک بدم بهش تا ازبدنش بره بیرون
شیرخشک چندوعده بهش بده در کنار شیرخودت ک ادرار و مدفوع کنه، من شیرخشت و ترنجبین هم نوک قاشق ریختم تو نصف استکان آب جوش گذاشتم موند و روزی یه ق چ میدادم اما نمیگمبهش بدی
البته دو روزم تو دستگاه گذاشتیم توی خونه، فقط دقت کن ال ای دی هاش سالم باشن ما ۶ لامپه گرفتیم خوب بود
آهان پاهاشو هم با عرق کاسنی شستیم
دستگاه کرایه کن
دکتر ابن قطره رو میده با عرق کاسنی صنعتی و گلوکز
فک کنم ۷قطره از این قطره با یک قاشق چایخوری پودر گلوکز و یه استکان عرق کاسنی رو باهم ترکیب کنی و تو ۲۴ساعت بده بخوره
من هروز صبح شربت خاکشیر با کاسنی میخوردم دست و صورتش هم با کاسنی میشستم
کنار شیر خودم چون شیرم کم بود دو سه روز اول دو سه بار شیرخشک دادم بهش بعد تعداد دفعات شیر خشکو کم کردم الان فقط شبا یه بار بهش شیرخشک میدم چون شیر تند تند بهش میدادم تند تند هم دستشویی میکرد زردیش بالا نرفت
خب ی دکتر یا بیمارستانی جایی ببرید ک باشن ... من پسر اولم براش دستگاه زردی اجاره کردم دو روز داخلش خوابید زردیش اومر پایین البته زردیش ۱۴ بود .. خیلی بالا باشه بیمارستان باید. بستری بشه
شیر خشک بده ، قطره نئوناستر بخر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.