چندم زایمانته
۳۶و۳روز
ن نرفت
۳۸هفته تمام خداروشکر نرفت دستگاه
۳۸ هفته و ۵ روز ، خداروشکر همه چیز خوب بود
38 هفته و 4 روز
۳۶ هفته.توی دستگاه نرفت
پسر اولم ۳۸ هفته و ۴روز
۳۶ هفته دستگاه هم نرفت
۳۸ هفته و ۴روز
نه خداروشکر تو دستگاه نرفت
برا من نامه زده برا 38هفته و چهار روز انشاءالله
۳۷ تمامو خدارو شکر نرفت
اولی ۳۷و دو سه روز
دومی ۳۸و چهار روز
۳۷ هفته و ۳ روز نه خداروشکر
۳۹ هفته و ۰ روز.تازه وارد ۴۰هفته میشدم.نه خداروشکر نرفت
۳۷ هفته نه نرفت
من دکتر برام ۳۸و۱روز نوشت گفت برمیدارم اگه نه من گفتم ۳۷و۶روز گفت شاید بره دستگاه
۳۶ به بعد دستگاه نمیره
۳۷هفته و ۶روز نه دستگاه نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.