خانوما عطرو ادکلن زدن واسه نینی ضرر داره ؟

۲ پاسخ

خربویی خیلی بده

اره خیلییی هر بویی
مث ادکلن بادی اسپلش
اسپری های لکه بر
چیزایی ک بوی تندی دارن حساسیت ریه ای پیدا میکنن

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان کورپه مامان کورپه ۳ ماهگی