خانما میشه شیردهی عطرو ادکلن زد

۴ پاسخ

بچه اذیت میشه و به بوی بدنت عادت کرده ممکنه شیرتو نخوره

نزنی‌ بهتره

بهتره نزنی رو قسمتای که بچه بغل میکنید و شیر میدین .بوش براش اذیت کننده س

بوی خودتو عوض کنی شاید سینتو نگیره دختر من یه بار ادکلن تازه زده بودم یه روز کامل سینمو نگرفت حموم رفتم درست شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان سوپرایز مامان سوپرایز ۱۰ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان Joje🐥 مامان Joje🐥 ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی