کولیک
رفلاکس
.

تصویر
۵ پاسخ

قدیما به این چیزا اعتقاد داشتن بنظر من خرافاتی بیش نیست

هیچی میگن تا چهل روزگی مادر و نوزاد استراحت کنن تنها باشن بعد بری چشم روشنی ببری

هیچی نمیشه خرافاته قدیماس

آره سمت ما میگن اگه بری چله میفته رو بچت یا خودت ،خوب نیست بری... اونوقت باید بری چله رو باطل کنی 😑چه بدونم قدیمی ها میگن دیگه .مامان منم اعتقاد داره

باباهیچی نمیشه زیادفکرنکن ماکه توبیمارستان وقتی زایمان کردیم هممون باهم بودیم چیزی نشد ان شاءالله الان هم چیزی نمیشه توکل به خداکن

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط