خانوما
کارت امید کیا فعاله؟؟؟

کولیک
رفلاکس

۶ پاسخ

خودت بچه ات ۱ماهشه گرفتی؟

برای سه روزبه ماتعلق نمیگیره 😭😂

به ما نمیدن کارت امید. هرکی این ماه درست کرده میدن

یعنی یکم میدن

*⭕پرداخت کالابرگ در سال جاری ادامه دارد*

وزیر کار در کمیسیون اجتماعی:
♦️کارت امید مادر از اول اردیبهشت‌ماه برای متولدین امسال پرداخت خواهد شد
♦️پرداخت‌ها و برنامه‌های مربوط به توزیع کالابرگ الکترونیکی، طرح یسنا و کارت امید کما فی‌السابق و حتی با جدیت بیشتری انجام می‌شود.
♦️افزایش حقوق‌ها و متناسب‌سازی براساس مصوبه مجلس و بدون وقفه انجام خواهد شد.
┄┅═✼✿‍✵✿‍✵✿‍✼═┅┄

مگه شما کارت امید گرفتید

سوال های مرتبط

مامان آدریان🩵 مامان آدریان🩵 ۳ ماهگی