خودت بچه ات ۱ماهشه گرفتی؟
برای سه روزبه ماتعلق نمیگیره 😭😂
به ما نمیدن کارت امید. هرکی این ماه درست کرده میدن
یعنی یکم میدن
*⭕پرداخت کالابرگ در سال جاری ادامه دارد*
وزیر کار در کمیسیون اجتماعی:
♦️کارت امید مادر از اول اردیبهشتماه برای متولدین امسال پرداخت خواهد شد
♦️پرداختها و برنامههای مربوط به توزیع کالابرگ الکترونیکی، طرح یسنا و کارت امید کما فیالسابق و حتی با جدیت بیشتری انجام میشود.
♦️افزایش حقوقها و متناسبسازی براساس مصوبه مجلس و بدون وقفه انجام خواهد شد.
┄┅═✼✿✵✿✵✿✼═┅┄
مگه شما کارت امید گرفتید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.